چه کالاهایی شرایط بازگشت دارند؟

  • کلیه محصولات موجود در سایت، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند.
  • محصولاتی که شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند، مهلت 7 روزه برای بازگشت کالا را دارا میباشند، اما در لحظه تحویل در صورت عدم سلامت فیزیکی قابل برگشت خواهند بود.
  • پس از دریافت کالا و بازگشایی جعبه، چنانچه کالا و محصول خریداری شده خراب یا دارای مشکل و ایراد فنی و ظاهری بود، میبایست تا 24 ساعت پس از تحویل کالا موضوع را به کارشناس خدمات پس از فروش که راه های ارتباطی در صفحه تماس با ما موجود است، اطلاع دهید. پس از 24 ساعت فروشگاه یاشیل تجارت هیچ مسئولیتی در قبال کالای معیوب نخواهد داشت.
  • کلیه کالاهایی که از طرف فروشگاه یاشیل تجارت به عنوان هدیه ارسال میشوند، شامل شرایط بازگشت 7 روزه کالا نمیشوند.

شرایط برای ارسال کالا

  • پیش از ارسال کالا، حتما با بخش خدمات پس از فروش یاشیل تجارت هماهنگی های لازم را انجام داده و به هیچ وجه هیچ کالایی را بدون هماهنگی قبلی به فروشگاه ارسال نکنید.
  • برای تماس با بخش پشتیبانی فروشگاه یاشیل تجارت حتما کد و اطلاعات خرید خود را اعلام کنید.
  • در نظر داشته باشید، که تمامی کالاهای بازگشتی میبایست در شرایط اولیه و به همراه جعبه محصول و برچسب یاشیل تجارت روی کالا باشد.
  • جهت تماس با بخش خدمات پس از فروش میتوانید با شماره های فروشگاه (شنبه تا چهارشنبه 9-17 و روزهای 5 شنبه 9-14) تماس بگیرید و یا به آی دی اینستاگرام yashiltejarat.ir@ و یا به شماره تلفن 09143926328 در واتساپ پیام ارسال نمایید.
  • پس از پذیرش کالا کارشناسان یاشیل تجارت با توجه به ترافیک کاری موجود، حداکثر طی دو الی سه روز کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند.
  • در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا دو روز کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

شرایط انصراف از خرید

  • در صورت انصراف از خرید در زمانی که کالا نزد مشتری میباشد حداکثر تا 7 روز باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
  • بازگشت کالا تنها در صورتی امکان پذیر است که کالای مورد نظر در شرایط اولیه (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد و کلیه ملزومات و اقلام همراه آن ارسال شود و در غیر اینصورت محصول امکان بازگشت را از دست خواهد داد.

هزینه های ارسال چگونه محاسبه خواهد شد؟

  • اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از یاشیل تجارت باشد، هزینه‌های ارسال به عهده یاشیل تجارت است.
  • برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به جانبی ارسال شود.
  • در صورت انصراف از خرید، یا تایید نشدن ایراد یا مغایرت توسط کارشناسان یاشیل تجارت، هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود.

فروشگاه یاشیل تجارت