رویه ارسال به چه صورت است؟

پس از ثبت سفارش پیامک اطلاع رسانی برای خریدار ارسال خواهد شد که شماره سفارش جهت پیگیری در آن ذکر شده است. سپس تا ۲۴ ساعت سفارش بسته بندی گردیده و آماده ی تحویل به پست می‌شود (سفارشات در روزهای ۵شنبه و تعطیل ارسال نمیگردند). مرسوله های تبریز بین ۱ تا ۳ روزکاری و سایر استان ها بین از ۲ تا ۵ روز (طبق گفته های مسئولان مرکز مبادلات پست) به مقصد خواهد رسید.

پس از تحویل مرسوله به پست،کد رهگیری مرسوله برای خریدار ارسال خواهد شد (فقط در صورت باز بودن پیامک های تبلیغاتی سیم کارت). با استفاده از این کد می توان در سامانه رهگیری مرسولات پستی سفارش و مرسوله را پیگیری نمود.

در شرایط ویژه مانند جشنواره‌ها یا روزهای شلوغ و پرازدحام مانند اسفند ماه، برحسب روش و محل دریافت سفارش، زمان ارسال متفاوت است و امکان دارد، طبق رویه‌های اعلام شده ، صورت نگیرد.

شرایط تحویل و ارائه کالا

چک کردن مرسوله: در زمان تحویل لازم است مطابق تعداد اقلام سفارش با فاکتور، در حضور همکاران تحویل سفارش، مرسوله چک شود.

در زمان تحویل بسته حتما برگ سفارش کالا(فاکتور خرید) که ضمیمه محموله پستی می‌باشد را با محتویات داخل بسته بندی مطابقت و کنترل نمایید ودرصورت داشتن هرگونه مغایرت بخشی از سفارش با فاکتور ثبتی از تحویل گرفتن بسته پستی خودداری نمایید بدیهی است امضاء و تائید شما به منزله دریافت کالا به صورت کامل تلقی می‌گردد و پس از آن وب سایت یاشیل تجارت هیچ‌گونه مسئولیتی در این زمینه نخواهد داشت ضمنا توجه فرمایید بسته پستی ارسالی نباید مخدوش باشد.

اگر پس از تحویل کالا، هرگونه مغایرت یا نقص فنی نسبت به سفارش ثبت شده توسط مشتری وجود داشته باشد؛ بدون قید و شرط، یاشیل تجارت کالا را از مشتری تحویل میگیرد. پس از بررسی کالای مرجوعی توسط بخش فنی، اگر کالا از نظر عملکرد دچار اختلال اساسی باشد، کالای جدید برای مشتری ارسال میشود و در صورتی که نقص گزارش شده اساسی نباشد؛ با برطرف کردن نقص مذکور، کالا برای مشتری ارسال میشود.

در صورتی که مشتری بدون هماهنگی کالا را مرجوع کند؛ یا اینکه کالای بازگردانده شده بدون مشکل و سالم باشد؛ هزینه ی ارسال رفت و برگشت، طبیعتا بر عهده ی مشتریست.

جهت هماهنگی و ارسال کالای مرجوع شده از بخش تماس با ما با پشتیبانی واتساپ و اینستاگرام در ارتباط باشید.

فروشگاه اینترنتی یاشیل تجارت